opatření pokračují také v týdnu od 25. 1. 2021



22814527_1442010102584611_496014437302122036_n.pngDle vyjádření ministra školství Plagy budou školy i v příštím týdnu, tj. od 25. ledna, pokračovat ve výuce dle současného režimu, který odpovídá
stupni 5 matice opatření PES.

Nadále tedy platí:

  • prezenční docházka pouze PT, 1. a 2. ročníku a všechny speciálních třídy na Uranii
  • 3. - 9. ročníky mají distanční vzdělávání

Posledním školním dnem v lednu je čtvrtek 28. 1., v pátek 29. 1. jsou celorepublikové pololetní prázdniny a žádná výuka neprobíhá.

 

V souvislosti s dalším prodloužením konání distančního vzdělávání vnímáme, že je vhodná doba znovu připomenout základní nastavení distanční výuky u nás ve škole. Distanční vzdělávání je povinné, vztahuje se na něj platný školní řád a skládá se ze dvou základních částí - synchronní výuky, což jsou online hodiny, které vidíte také v rozvrhu, a asynchronní výuky, která je zaměřena na samostatnou práci žáků, takto zadávané podklady k výuce naleznete zpravidla v google učebnách.

  • V distanční výuce přistupujeme k modelu přibližně 60% synchronní výuky, při které jsou žáci i učitel připojení ve stejný čas a zbylých  40% asynchronní výuky, při které žáci pracují na zadaných úkolech samostatně v čase, který si sami stanoví. Toto rozvržení odpovídá metodice ministerstva školství a kombinaci zmíněných způsobů výuky doporučuje i odborná učitelská veřejnost.
  • Synchronní výuka nám dává možnost procvičovat učivo s dětmi společně a reagovat na jejich aktuální potřeby. Také díky přímému kontaktu snadněji vysvětlíme nové učivo a odpovíme na otázky žáků nebo přímo zkontrolujeme jejich porozumění. Přímá online výuka je však náročná na okamžitou pozornost žáků a neustálá práce u počítače je vyčerpávající. Proto aplikujeme také výuku asynchronní, ve které si děti mohou samostatně stanovit v jakém čase se budou danému úkolu věnovat. Asynchronní úkoly by měly žákům přinést mimo výukového obsahu také dovednost organizace vlastního času a individuální odpovědnost za své učení.

Věříme, že tímto systémem dáváme žákům možnost si určitou část svého volného času organizovat samostatně, a podporovat jejich individuální odpovědnost za vzdělávací výsledky. Zároveň ale poskytujeme dostatečný prostor pro synchronní online podporu a společnou práci.

Děkujeme za podporu a spolupráci na distančním vzdělávání.


Menu

calen.jpg

 

15110990_1881111792175420_3761182100079004511_o.jpg

 

http://www.letohradska.cz/

 

https://www.facebook.com/pages/Z%C5%A0-Strossmayerovo-n%C3%A1m/215887068530260

 O2.png

82248508_534891637374351_1465520082087051264_n.jpg

konto + logo (3).jpg

 

unz-logo-red-rgb-m.png

 

cropped-Uk_Pedf_logo_křivky_červené_text_univerzita_užitné-2-e1511358046586.png

 

gdpr[2].png

26. 2. Dorota

Zítra: Alexandr

logo-obedove-konto.png

 

smart_civ_logo.png

Praha a EU: Investujeme do vaší budoucnosti.

http://www.prahafondy.eu/cz/oppa.html

http://www.nuv.cz/ramps/praha

http://www.rodicevitani.cz/mapa-skol/

www.creativemornings.cz

http://www.prirodniskola.cz/

http://www.pedf.cuni.cz/

http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/index.html

http://www.cpiv.cz/

http://www.zs-stross.cz/index.php?nid=3380&lid=cs&oid=2542046

http://www.msmt.cz/

http://www.partnerska-skola.cz/O-Projektu

Návštěvnost stránek

1411003