Učíme se angličtinu a němčinu

Angličtina 5.třída

Díky Rozvojovému programu ve vzdělávání   Podpora výuky cizích jazyků  získala naše škola finanční prostředky na zlepšení  materiálního zázemí pro kreativní výuku cizích jazyků. V části projektu „Více čteme, lépe mluvíme a píšeme“ jsme využili anglickou dětskou literaturu a slovníky. Čtením autentické zjednodušené literatury motivujeme žáky k učení cizímu jazyku.

Děti si vedou o knize záznam, diskutují o nich, píší a malují děj. V příštím školním roce se chystáme zahájit činnost angl. čtenářského klubu. Cílem bude prohlubovat zájem o angl. knihy také poslechem CD, na kterých je většina knih namluvena rodilými mluvčími.

 

 

 

 

 

 

Angličtina 6. - 9.třída

Naše škola získala v rámci grantového programu Podpora výuky cizích jazyků finanční prostředky, díky nimž jsme mohli zefektivnit a zpestřit výuku jazyků. V rámci anglického jazyka jsme s žáky druhého stupně pracovali na projektech, hráli jsme hry a trénovali tvořivé psaní.  Pomocníky nám byly slovníky a internet.

V šesté třídě jsme byli v restauraci a žáci následně vytvářeli recepty svých oblíbených jídel. recepty 6.tř.pdf

Před velikonočními prázdninami jsme měli projektový den, který byl zaměřen na Velikonoce, pašijový příběh a specifika slavení Velikonoc ve Velké Británii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S devátým ročníkem jsme se učili vyprávět a následně napsat strašidelné příběhy, jejichž ukázky si můžete prohlédnout zde angličtina 9.tř.pdf

Při povinně volitelném předmětu Anglická konverzace jsme si nejdříve přečetli anglické pohádky (Penguin Readers) a poté jsme volně navazovali na poslední větu příběhu. Hra probíhala systémem překládání papíru, kde každá další dvojice psala větu, která posledním slovem navazovala na konec předešlé games.pdf

 

 Němčina 7.třída

Učíme se německy.

Čteme, mluvíme, píšeme, zpíváme.

Projektový den: Charakteristika známé osobnosti

 

Nejdříve jsme se rozhodli, zda projekt vypracujeme sami nebo ve dvojici. Potom jsme si vybrali osobnost, o které budeme psát. Někdo zvolil zpěváka, někdo hudebníka, herce, sportovce. Při práci na projektech jsme využívali slovníky, internet, konzultaci.

Hotové projekty jsme prezentovali před ostatními žáky. Byly to první pokusy prezentace v němčině. Všichni jsme uspěli.  

 

Ukázky některých projektů.pdf 

 

Poznámka vyučující: Projekty vypracovali žáci 7.tříd. Němčinu se učí prvním rokem, dvě hodiny týdně. Práce jsou zveřejněny bez oprav a zásahu učitele. Více než gramatika je ceněna samotná práce na projektu, schopnost vyhledat informace, práce se slovníkem a kreativita žáků. Po této stránce si všichni zaslouží pochvalu. L.Kyryanová

 

Na tomto projektu jsme mohli pracovat i díky finanční podpoře Rozvojového programu ve vzdělávání MŠMT ČR: Podpora výuky cizích jazyků v roce 2008.

 

 

Menu

15110990_1881111792175420_3761182100079004511_o.jpg

http://www.letohradska.cz/

https://www.facebook.com/pages/Z%C5%A0-Strossmayerovo-n%C3%A1m/215887068530260

konto + logo (3).jpg

17. 10. Hedvika

Zítra: Lukáš

logo-obedove-konto.png

 

smart_civ_logo.png

Praha a EU: Investujeme do vaší budoucnosti.

http://www.prahafondy.eu/cz/oppa.html

http://www.nuv.cz/ramps/praha

http://www.rodicevitani.cz/mapa-skol/

www.creativemornings.cz

http://www.prirodniskola.cz/

http://www.pedf.cuni.cz/

http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/index.html

http://www.cpiv.cz/

http://www.zs-stross.cz/index.php?nid=3380&lid=cs&oid=2542046

http://www.msmt.cz/

http://www.partnerska-skola.cz/O-Projektu

Návštěvnost stránek

727988