Intuitivní třídy

 

1.L (Penta)     2.L (Delta)     3.L (Gama)      4.L (Beta)     5.L (Alfa)

Řivnáč

 

V 1. třídě intuitivního programu se žáci mohou těšit na:

  • velká tiskací písmena (vyučovaná prostřednictvím obrazných příběhů) v českém jazyce
  • klasické pohádky jako vyprávěcí látka
  • arabské i římské číslice, počítání v oboru do 20
  • všechny čtyři základní operace v matematice
  • oblé a hranaté formy v kreslení forem
  • písničky, básničky, jazykové hry, vyprávění a jednoduché dramatizace
  • základy hry na pentatonickou flétnu v hudební výchově
  • malování s akvarelovými barvami a voskovými bločky
  • výrobu dřevěných jehlic a pletení v rukodělných činnostech
  • pravidelný pondělní pobyt v přírodě, zpravidla na vrchu Řivnáč u Roztok
  • návštěvu třídního učitele v prostředí domova dítěte

 

Ve 2. třídě intuitivního programu se žáci mohou těšit na:

  • malá tiskací písmena, abecedu a první čítanku v českém jazyce
  • bajky a legendy ve vyprávění a jejich dramatizaci
  • násobkové řady v matematice
  • cvičení symetrie v kreslení forem
  • nové písničky, říkanky a hry v obou cizích jazycích
  • nové melodie na pentatonickou flétnu v hudební výchově
  • pravidelný pondělní pobyt v přírodě, zpravidla na vrchu Řivnáč u Roztok

 

Ve 3. třídě intuitivního programu se žáci mohou těšit na:

  • psací písmo, vyjmenovaná slova a první knihu pro společné čtení v českém jazyce
  • stvoření světa a starozákonní příběhy ve vyprávění
  • písemné sčítání/odčítání a převody jednotek v matematice
  • hledání harmonie prostřednictvím složitějších cvičení asymetrie v kreslení forem
  • tři zcela specifické a velmi činnostně orientované epochy:
    • Ze zrna chléb (celoroční mezipředmětový projekt – poznávání druhů obilí a půd, práce s obilím od obdělání
      a přípravy pole přes setí, pozorování růstu obilí, sklizeň, mlácení, mletí až k pečení chleba)
    • Stavitelství (epocha zaměřená na téma „jak lidé žijí“, jejíž součástí je také vytvoření jednoduché a užitečné stavby, např. lavičky nebo domku na nářadí, při které děti zažijí tradiční stavitelské práce jako tvorba základů, zdění z cihel, opracování dřeva)
    • Řemesla (prožitkově zaměřené poznávání tradičních řemesel spojené s návštěvami několika řemeslníků)
  • hra na sopránovou flétnu v hudební výchově
  • háčkování čepice v rukodělných činnostech
  • malé divadelní představení v českém nebo cizím jazyce
  • pravidelný čtvrteční pobyt v přírodě, zpravidla na vrchu Řivnáč u Roztok

 

Ve 4. třídě intuitivního programu se žáci mohou těšit na:

  • psací písmo, vyjmenovaná slova a čtenářskou dílnu v českém jazyce
  • stvoření světa a starozákonní příběhy ve vyprávění
  • zlomky a základy geometrie v matematice
  • hledání harmonie prostřednictvím složitějších cvičení asymetrie v kreslení forem
  • malé divadelní představení v českém nebo cizím jazyce
  • pravidelný čtvrteční pobyt v přírodě, zpravidla na vrchu Řivnáč u Roztok

 

Zpět na Letohradskou

Více o intuitivním programu

 

 

Menu

15110990_1881111792175420_3761182100079004511_o.jpg

http://www.letohradska.cz/

https://www.facebook.com/pages/Z%C5%A0-Strossmayerovo-n%C3%A1m/215887068530260

konto + logo (3).jpg

20. 11. Nikola

Zítra: Albert

logo-obedove-konto.png

 

smart_civ_logo.png

Praha a EU: Investujeme do vaší budoucnosti.

http://www.prahafondy.eu/cz/oppa.html

http://www.nuv.cz/ramps/praha

http://www.rodicevitani.cz/mapa-skol/

www.creativemornings.cz

http://www.prirodniskola.cz/

http://www.pedf.cuni.cz/

http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/index.html

http://www.cpiv.cz/

http://www.zs-stross.cz/index.php?nid=3380&lid=cs&oid=2542046

http://www.msmt.cz/

http://www.partnerska-skola.cz/O-Projektu

Návštěvnost stránek

742222